tirsdag 6. september 2011

Tirsdag! :)


Hei!

Da er tirsdagen også ganske nærme slutten.. Vært ute på Naboen og spist middag med flere fra klassen! Veldig hyggelig! Jeg spiste hamburger tallerken (sjokk!:p) og drakk en solo. 
De andre dro på vertshuset for å se landskampen. Jeg ble med bort, men det var så fullt der.. Jeg er ikke så glad i fotball, så droppa å skvise meg inn der, så jeg dro hjem. 

Min søster har hatt det litt moro, så fikk ett bilde fra henne når jeg kom hjem, det skal du få se her: 


Det er Oda Anine og meg:)

Nå skal jeg se om jeg kan finne meg en film jeg kan se på, før det er helt kvelden:)

I morgen blir det svømming og kanskje zumba, skal se om jeg finner meg noen sko først. Må jo ha inne sko om man skal trene inne:)

Håper alle har hatt en super duper dag i dag!:) Og får en super god natt!

Sov godt verden!:D

-Mirann

1 kommentar: