fredag 30. september 2011

juhuuuuuuuuuuu...?? :) ?

Da var det fredag!! :)

I går hadde vi matte, og av alle ting, så hadde matteforeleseren med seg en ski på skolen! -Ja, en ski! Det er kanskje ikke så rart når han jevnt over snakker om hvordan det er å stå på ski akkurat i det punktet på en funksjon... og det har gått mye i å tegne hvordan de forskjellige bakkene er.. MEN grunnen til at jeg nå prater om funksjoner og bakker og ski, er vel for å forklare hvordfor jeg legger ut dette bildet av foreleseren, som står ved tavla med en ski..



Mammaen min sendte meg i går 2 bilder av Ella:) De tenkte jeg og kunne få kommet med her:) Jeg savner Ella såååå mye mer med en gang jeg får bilder, men så er det jo så kos å få bilder og:) 





Ella såååå søt:)

Ella i solskinnet!


Tusen takk mamma for de fine bildene av Ella!!:) 


I går kveld var jeg på kino med Maira, ei i klassen, vi så "Friends with benefits" her på Bø kino! Det var moro! Og veldig hyggelig:)

I dag har jeg vært på forelesning i bedriftsøkonomi og regnskap. Har gjort litt oppgaver, og pratet med Ellen Kristine, veldig hyggelig!! :) Kanskje jeg får besøk til uka:) De har visst høst ferie på HIVE :P det har ikke vi på HIT.. Men så begynte vi en uke etter de, så da er vel det greit.. :) hehe

Nå er det tid for litt rydding og litt sortering av noe papirer tror jeg.. Helgen blir nok travel, siden jeg skal på tilitsvalgt kurs.. fra 10 til 19 i morra og 9 til 15.30 på søndag..
Vi snakkes!!
 -Mirann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar