lørdag 17. september 2011

Lørdag!:D

Hei hei :)
Da var jeg hjemme en tur! Lenge siden jeg har blogget nå... Skjønner ikke hvor tiden er blitt av... 
I går dro jeg hjem, var på skolen 1 time, før jeg tok bussen hjemover, Svein kjører telemarksekspressen, så jeg tok bussen han kjørte fra Bø, for da sparte jeg penger :) 
Jeg møtte Janita i byen rundt halv 4, vi dro på kinamaten og spiste middag og desser :) det var kjempe hyggelig! :) Og godt! :D
Janita kjørte meg til Ellen i går, i Horten, for å feire bursdagen hennes, som egentlig var på tirsdag :)
Kjempe koselig kveld!! :) Jeg glemte selvsagt kameraet mitt igjen hjemme hos henne, så ingen bilder fra det i dag...
Janita kom å henta meg hos Ellen i dag, rundt 12.. Hun hadde med seg Oda og Hailey :)
Vi hadde avtalt i går at vi skulle ta med hundene ut og ta noen bilder (jeg fikk låne Svein sitt speilrefleks kamera :) ) Det var moro! Jeg får se når Svein kommer hjem, om det ble noen brukbare bilder :P 


-æææææhh!!!! (en foltt på skjermen min her :S blæ!!) Sitter i "hundesenga" sammen med hundene, etter at vi har vært i skogen.. Det er ulempen med å gå tur i skogen.. 
(men er jo deilig med tur i skogen og:) )


Jeg skal straks vaske Ella, det blir fint :) Så kan jeg ha henne i senga i natt :) Det blir kos :) Hailey står på bordet nå, ganske så fluffy! Får se om jeg får tatt bilde av Ella når hun er nyvaska og nydusja :) 


Ha en fin dag alle sammen!!! :)
-Mirann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar