mandag 12. september 2011

Søndag! Med litt sammendrag :P

Hei!!
Det har vært en stund siden sist jeg blogga, men mye har skjedd :P :) 
Har plutselig ikke så mye tid, samtidig som jeg har mye tid.. hmm, det hørtes jo ikke helt logisk ut, men jeg tror det er fler som tenker det samme :) hehe 

Kan jo snakke litt om hver dag... Onsdag var jeg i svømmehallen å svømte litt, det var deilig! Det er vel en fast ting jeg kommer til å gjøre hver onsdag :) Torsdag kom Svein til Bø med telemarksekspressen! Veldig hyggelig å si hei! :) 
-Så om du er i Bø og har lyst å si hei, så rop ut!! :) Alltid hyggelig å si hei! :)

På fredag skulle Svein kjøre telemarksekspressen mot Tønsberg kl. 19.57, så da fikk jeg og naboen sitte på til Kroa, så vi slapp å gå til kroa når vi skulle jobbe :)
-Ja, og jeg jobber som frivillig på Kroa! :) Veldig sosialt og det er moro å jobbe med så mange forskjellige mennesker :) Det er fra alle linjer på skolen :) Jeg fikk tatt noen bilder på Kroa denne gangen :)
Dette er Mai-Brit, naboen min :)
Gøy på landet! Det er Kroa i Bø kjent for!




Konserten som var på Kroa på fredag! Det var Casa Murilo som spillte!
På alle konserter på Kroa i Bø, synges det "gøy på landet.." Etter bandet har gått fra scenen, for at de skal komme på igjen, for flere sanger. Dette ble også gjort på fredag.
 Dette bandet likte jeg :) Så jeg fikk kjøpt CD'en dems, og fikk autografin til alle i bandet :) moro :)
Man må jo bli litt sjarmert, da han ene i bandet husker navnet mitt, en time etter at han hadde fikset autografene til alle i bandet til meg;) (kan kanskje ha noe med den store blå t-skjorta jeg hadde på meg, at han huska meg?)

Naboen og jeg var så heldige at vi fikk sitte på med ei som kjørte fra kroa :) Det var jeg så utrolig takknemlig for!! Hjemme 3, istedenfor halv 4! :) gull verdt!! :D


Lørdag, var det å våkne tidlig, og føle at hele formiddagen ble bortkastet.. Trøtt som en dupp! Men Mai-Brit og jeg skulle lage pizza, så vi kom oss på butikken etterhvert, og på kvelden lagde vi nam pizza, men kylling kjøttdeig! :) tilbud på kylling kjøttdeig, da var det bare å slå til!! :)
Vi lagde to "små" pizzaer hver :) (her en ustekt en)

Her en ferdig stekt en :)
Pizza nummer en ble det kjempe tynn bunn på, pizza to sto å heva helt til etter at naboen og jeg hadde sett film :) så den så suuuuper god ut! men jeg hadde jo spist meg så super mett før vi begynte å steke den andre, at den havna i frysa etter at den hadde kjølt seg ned litt..
Vi så Red riding hood, det var hyggelig med film og pizzakveld :) 
Ble litt kort laging også i går :) og i dag på morran :) I går, sammen med Mai-brit, men i dag alene :) fikk faktisk laget noen jeg ble greit fornøyd med :) Har ikke tatt noe bilder enda.. kan nesten ikke legge det ut her, før jeg har fått levert korta heller..:)


I dag har vi laget boller med sjokolade i! :D NAM!! Så i morgen blir det boller til niste!! :) Mai-Brit og jeg spiste boller og drakk brus mens vi så på "Alt for Norge" på tv :) hyggelig søndagkveld aktivitet! :)



Jeg har sett "Girl Interrupted" i dag.. Jeg har igrunn sett en del film i det siste :) Hjelper meg til å tenke på noe annet enn at jeg savner Ella så masse!
Jeg gleder meg til fredag! For da skal jeg til Tønsberg!! :) Gleder meg til lørdag, for da skal jeg se Ella igjen!! :D gleder meg super masse!!!

 -Mirann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar