søndag 4. september 2011

Hei igjen!


Som de fleste vet, så har jeg nettopp flytta il Bø i Telemark.
Jeg har begynt på Høyskolen i Telemark, studiested Bø, her går jeg på revisjonslinja. Det er en del økonomi, for de som lurer:) Jeg har null erfaring fra økonomi på skole, så det kan jo bli spennende! Er en del her som har hatt en del økonomi på skolen tidligere.

Vi har forelesninger med flere andre linjer på skolen, spesielt øk.ad. studentene. Jeg har kun hatt forelesninger i det største auditoriet på skolen. Det er der jeg skal tilbringe alle mine forelesninger frem til jul. -Om det ikke blir noen endringer da selvsagt!

Her er forelesningsplanen min for dette semesteret:

Tid
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
8.15-9.00
Matte
Bed.øk, analyse og regnskap

Matte

9.15-10.00
Matte
Bed.øk, analyse og regnskap

Matte
Bed.øk, analyse og regnskap
10.15-11.00

Bed.øk, analyse og regnskap


Bed.øk, analyse og regnskap
11.15-12.00




Bed.øk, analyse og regnskap
12.15-13.00
Matte
Markedsføring

Org.fag

13.15-14.00
Matte
Markedsføring

Org.fag

14.15-15.00

Markedsføring

Org.fag


Oi! den ble litt stor, men men, fikk skvist den inn her fra ett word dokument:)
De første fem ukene (nå de neste fire) er det matte hjelp i timene mellom forelesningene på mandager. Det er veldig greit, da vi gjerne sitter i en gruppe og kan spørre hverandre om litt hjelp:) Pluss at vi har to lærere som hjelper om det trengs!

Det er fire fag totalt (for de som ikke ser det :P ) i dette semesteret. Jeg skal ha eksamen i alle fag, og det ser ut til at det er eksamen i begynnelsen av desember i alle fire fagene. Husker ikke eksamensdatoer akkurat nå, men det kommer nok opp her etter hvert:) -For de som vil følge med;) 

-Mirann
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar