mandag 19. september 2011

Hei igjen!!

Som jeg nevnte på lørdag, så tok jeg og min søster masse bilder på lørdag:)
Tenkte jeg skulle få lagt ut noen bilder:) fikk ikke tatt bilde av Ella etter dusj og klipp.. Det var såååå kos å være hjemme med Ella:) Det var bare så synd at helga var så alt for kort!!
Søndag morgen var jeg oppe og spiste frokost med mamma og Svein:) også la jeg meg igjen etter det. Sov ganske lenge faktisk:) Det var deilig:)
Janita og Oda kom på søndag og, så ble hyggelig tid med de og:) 
Janita kjørte meg til bussen når den gikk 19.50 fra Tønsberg, hyggelig å bli kjørt.
Var hjemme på hybelen litt over 23..
Ella i farta!!!:D

Har bare gravd littegran i sanda..


Fant en pinne, det er stas å leke med..:)

Oda Anine!


Hailey

 Det ble noen bilder.. Det var så koselig å være så mye sammen med Janita og Oda i helga!!:) Gleder meg til Janita kommer til meg:) 


-Mirann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar