onsdag 28. september 2011

Onsdag!

I dag er det onsdag..
Kom tilbake til Bø her, i 8 tiden på kvelden..
Jeg pratet i noen timer med ei venninne på telefon, da jeg kom til Bø, så kvelden gikk kjempe fort!! Men hadde det veldig hyggelig!
Det hjelper å få tankene over på noe annet enn det har vært i hele helga..
Det var som vanlig super trist å reise fra Ella!! 

På mandag, så fikk vi igjen den obligatoriske innleveringen vi hadde i matte, den gikk bra!!:D kjempe fornøyd! hadde det vært en prøve, så hadde den nok ikke gått like bra.. Så må vel innrømme at jeg ikke akkurat er noen A student i matte, selv om det er faget jeg liker best.. Men tiden vil vel vise hvilken karakter som kommer ut av jobbingen min..

Både mandag og tirsdag var slitsomme dager.. ikke sovet noe særlig godt noen av nettene.. På tirsdag kveld feiret vi ei i klassen, som ble 19 år! Det var hyggelig! Vi spiste taco og så en film.. Ble super mett! 

I dag har jeg rukket å vært på skolen litt, lest litt og sett på eksamensoppgave i matte.. Konsentrasjonen er desverre ikke helt på plass, men jeg prøver så godt jeg kan!! 

Bedre enn det kan jeg jo faktisk ikke gjøre.. :)


Nå er det tid for litt mat.. Jeg har lånt noen filmer fra biblioteket på skolen, så tenkte å koble av med en film nå.. 


Håper alle får en super dag!! Det er fortsatt en del igjenn av dagen......
-Mirann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar