mandag 5. september 2011

Mandag!


Hei!
Da har jeg vært igjennom nok en mandag, det har vært matte hele dagen. Nå har vi kommet til ligninger, og neste gang (torsdag) skal vi vel ha 2.grads ligninger. 
Det blir spennende med matte eksamen, det er vel faget jeg trives best i å ha eksamen i, -fordi det er så konkret, enten så får du det rett eller så får du det galt.. I de fleste andre fag er det som i norsk, noe kan være rett, selv om det skrives på en helt annen måte.. Man må liksom skrive så mye, og utfyllende.. Frustrerende greier, i hvert fall for meg som kunne skrevet fakta på bare en halv side, der andre kan skrive 4 sider minst! (Dette ble litt teit skrevet, men de som vil forstå det, tror jeg kan forstå hva jeg mener:) )

Da var en hyggelig dag heeeelt over… Spist middag med min hyggelige nabo, Mai-Brit:) Vi har sett litt på tv sammen, -veldig hyggelig:) 
I morgen er det bed.øk og markedsføring, ferdig kl.15. 

Mulig det blir middag med flere fra klassen i morgen:) Det får tiden vise. Det var visst kamp i følge noen av gutta i klassen! :) 
Også lurte jeg på å prøve på zumba i morgen, men det blir veldig seint, så vet ikke om jeg skal svømme på kvelden, eller vente til onsdag morgen med å svømme, og kanskje prøve zumba på onsdag. Det er litt tidligere på dagen på onsdag.

Men nå er klokka mye, så da tenker jeg det er best at jeg legger meg til å sove:)

God natt verden! 


-Mirann

1 kommentar:

  1. Så koselig å bli omtalt som "din hyggelige nabo!" :D Nå har du i allefall en kommentar til på bloggen, jippi!

    Ha en koselig onsdagskveld, så sees vi i morgo! :)

    SvarSlett