søndag 4. september 2011

Hei verden!

Hei!

Da har jeg bestemt meg for å prøve å blogge litt..
Tiden får jo vise om det er noen som kommer til å lese det jeg skriver:)
Men poenget er vel ikke at flest mulig skal lese det jeg driver med, men at jeg skal ha det gøy med å legge ut noen bilder, og at folk som ønsker det kan følge med litt på hva jeg gjør for noe:)


Jeg har en liten hund som heter Ella:)
Hun er en liten silver dverg puddel, ca. 4-5 kg. (Altså ganske liten:) 
Det å ha en hund, det er fint! Når man kommer hjem, så vet du at du blir motatt med en logrende hale og en glad hund! 
Ella <3


 

Svein Omdahl har tatt disse to bildene:) 
-Takk for bildene du har tatt for meg, Svein:) 

Mammaen min er så snill at hun har sagt ja til å passe Ella for meg i de neste årene.
-TUSEN TAKK, mammaen min!!

Jeg har en søster som er 3 år eldre enn meg, hun heter Janita og betyr mye for meg! Jeg er glad for at jeg har en så snill søster som henne! -Glad i deg, Janita!:) Janita har ei lita datter, som nå er 2,5 år. Veldig søt lita jente! Mitt eneste tantebarn, og hun er jeg selvfølgelig kjempe glad i! Det er henne som har gitt meg navnet: Mirann! Dette navnet likte jeg godt, så jeg har nå blitt Kanke Mirann! (Altså Tante:P ) :)  
Det neste bilde er tatt av Janita:) 


Dette er Oda Anine, mitt skjønne tantebarn! 



Dette var vel litt kort om meg:) Det var sikkert ingen overraskelser her:P :)

Ha en SUPER DUPER DAG allesammen!!:D

2 kommentarer:

  1. Koselig :) Jeg skal titte innom her :) Ønsker deg en fortsatt fin søndagskvelden :)) Klem fra Mamma.

    SvarSlett
  2. Takk for det Mamma:) Ha en fin nattevakt!:) Klem:)

    SvarSlett